2010年3月6日星期六

One more chance

但愿人长久,千里共婵娟 One More Chance

Ferras Alqaisi

Always knew I have one it takes
我知道我曾经拥有
All I ever had once I had
假如能够重新来过
Ever knew I paid that what can fade
曾经的付出 也会黯然褪色
I wanna be back there again
真希望能够再回到那里
Life goes on
生命在继续
The journey is on
旅途也再继续
When you save my life forever
当你永远地拯救了我的生活
You give me one more chance
你又给了我一次机会
I won’t let it down this time
这一次我不会再错过
Cause you awaiting me
因为你对我有所期待
Now when the curtain falls
当序幕娓娓落下
I turn to you and smile because you
我会转身向你微笑
Gave me one more chance
因为 你又给了我一次机会
Oh yeah…
Ever know the moment turn time
过去的时光倒转
Mirror is in the dail and shine
镜子里折射出光芒
Everything of friend picks to flow
关于朋友们的一切都在悄悄流逝
We should wish you get them all
多希望我们都能把握住
The show goes on
表演在继续
You have to be strong
你要坚强
When you save my life forever
你永远地拯救了我的生活
You give me one more chance
你又给了我一次机会
I won’t let it down this time
这次我不会再错过
Cause you awaiting me
因为你对我有所期待
Now when the curtain falls
当序幕娓娓落下
I turn to you and smile because you
我会转身向你微笑
Gave me one more chance
因为 你又给了我一次机会
And to I have none
我一无所有
And the day when that fall
当末日到来的那一刻
Was a moment I need it I’m afraid
正是我最需要他们的时刻
I need it I’m afraid
我想我需要它
You give me one more chance
你又给了我一次机会
I won’t let it down this time
这次我不会再错过
Cause u awaiting(ONLY TO)me
因为你对我有所期待
Now when the curtain falls
当序幕娓娓落下
I turn to you and smile because you
我会转身向你微笑
Give me one more chance
因为你又给了我一次机会
You give me one more one more chance to living
给我再多一次生的机会
You ggive me one more one more chance to read now
给我最多一次阅读的机会
You give me one more one more one more one more chance to live now
给我再多一次机会
You give me gave me gave me
请再给我多一次机会
One more oh yeah…

没有评论: